iPhone verkopen

Veel gestelde vragen ?



  1. Wat voor prijs kan ik verwachten ?
    Wij werken met marges van 5-10% van de actuele marktwaarde. Je kan dus een eerlijke prijs verwachten voor je goederen.
  2. Hoe snel is mijn product verkocht?
    Het verkoop process online duurt nog geen 5 minuten. Het verzenden moet je 1-2 werkdagen voor rekenen. Na ontvangst doen wij binnen 1 werkdag het geld op je rekening storten. In het kort... Heel snel!
  3. Is deze service gratis of zijn er verborgen kosten ?
    Het is volledig gratis. Je stuurt jouw product(en) gratis op en wij berekenen de waarde van je product(en) via de zelfde calculator. Meestal komen we op hetzelfde bedrag uit echter kan er af en toe meningsverschillen ontstaan om bv de uiterlijke staat. Komen we er samen niet uit dan sturen we gewoon gratis het product weer terug. Je hoeft ook geen weken te wachten om je product(en) terug te ontvangen. Alle retours gebeuren standaard op een vrijdag zodat je zaterdag de zending terug in ontvangst kan nemen. Wil je liever dat we op een andere dag uw zending terugsturen, bijvoorbeeld naar een werkadres dan is dat ook geen probleem.
  4. Vergoeden jullie soms geen verzendkosten voor retourzendingen ?
    In zeldzame gevallen zijn de retour kosten voor de klant. Stuur je producten op met een pincode, icloud lock, kapotte producten of producten die extreem afwijken van de door jouw opgegeven beschrijving dan brengen wij 7 euro kosten in rekening voor de retour zending. We doen dit alleen om misbruik van onze service te voorkomen.
  5. Waarom gebruiken jullie geen handig antwoord nummer? ?
    Voor jouw veiligheid. Mocht het pakketje om wat voor reden zoek raken is deze altijd verzekerd gelijk aan het verkoop bedrag en krijg je alsnog uitbetaald. Als je een iPhone verkoopt met een waarde van 400 EUR en er gaat wat mis dan weten wij zeker dat je erg blij bent dat het pakje verzekerd is verstuurd. Antwoord nummers zijn doorgaans niet verzekerd of maximaal tot een waarde van 50 EUR
  6. Is er een limiet aan producten wat verkocht kan worden aan Sobby?
    Particulieren mogen maximaal per verkoop 5 producten versturen. Wil je meer sturen neem dan even contact met ons op. Ook voor bedrijven die partijen iPhones of iPads willen verkopen vragen wij ons even te contacteren.
  7. Hoe werkt het verzenden van mijn goederen ?
    In het kort. je maakt het pakketje klaar voor verzending door deze stevig te verpakken. Print vervolgens onze verzendlabels uit, plakt deze op het pakje en biedt deze aan op een postkantoor bij je in de buurt. Je krijgt dan van de Postbank medewerker een bewijs van de verzending mee. Je dient deze goed te bewaren. Duidelijke instructies voor verzending krijg je ook in de bevestigingsmail die je ontvangt na verkoop van de goederen.
  8. Kan ik vanuit buitenland ook gratis verzenden ?
    Onze voorgefrankeerde labels werken alleen in Nederland. Woon je net buiten de grens en brengt je de zending binnen op een Nederlands postkantoor dan is dat geen probleem. Anderzijds dien je zelf de verzendkosten te betalen. We kunnen wel wat extra uitbetalen om je hierin tegemoet te komen. Neem hiervoor even contact met ons op!
  9. Hoe snel kan ik worden uitbetaald? ?
    Zodra je de verzending verstuurt is deze over het algemeen de volgende werkdag bij ons geleverd. Wij doen dan binnen 1 werkdag de betaling aan je overmaken.
  10. Kan ik mijn product terugkopen als ik spijt krijg van de verkoop ?
    Op zich is dat geen probleem. We sturen het product gratis retour nadat het uitbetaalde bedrag is teruggestort. Alleen kan het natuurlijk wel zo zijn dat je product door ons alweer is doorverkocht. In dat geval is het niet meer mogelijk je eigen product terug te ontvangen.
  11. Wat kan ik doen met de couponcodes die jullie bieden ?
    Als je bij Sobby uw oude iDevice verkoopt krijg je buiten geld ook een couponcode ter waarde van €10 die je kan gebruiken voor aankoop van een iPhone, iPad of Macbook in onze winkel. De couponcodes kunt je per verkocht product 1 maal gebruiken. Verkoopt je 2 producten aan Sobby dan krijgt je ook 2 couponcodes ter waarde van €10. De couponcodes zijn niet te combineren en gelden niet voor aanbiedingen onder de €100

Terug

Bel ons

Je kan ons bereiken op

+31(0)114-850745

Doordeweeks van 12:00 tot 16:00

Mail ons

Neem contact met ons op

info@sobby.nl

Doordeweeks binnen enkele uren tot maximaal 1 dag een antwoord terug

Winkel adres & openingstijden

Bezoek onze winkel

Gentsestraat 48
4561EK
Hulst, Zeeland.


Openingstijden:

wo-vr van 12:00 tot 17:30
za-zo van 13:00 tot 17:00

Hoofdpagina