Veel gestelde vragen

  1. Wat voor prijs kan ik verwachten ?
    Wij werken met marges van 5-10% van de actuele marktwaarde. U kunt dus een eerlijke prijs verwachten voor uw goederen.
  2. Hoe snel is mijn product verkocht?
    U verkoopt uw product(en) aan Sobby. U berekent het bedrag die we bieden via de calculator waarna u via onze gratis verzendlabels uw product kan versturen. Na ontvangst heeft u binnen 1 werkdag het geld op uw rekening. In het kort... Heel snel!
  3. Is deze service gratis of zijn er verborgen kosten ?
    Het is volledig gratis. U stuurt uw product(en) gratis op en wij berekenen de waarde van uw product(en) via de zelfde calculator als dat u doet. Meestal komen we op hetzelfde bedrag uit echter kan er af en toe meningsverschillen ontstaan om bv de uiterlijke staat. Komen we er samen niet uit dan sturen we gewoon gratis het product weer terug. U hoeft ook geen weken te wachten om uw product(en) terug te ontvangen. Alle retours gebeuren standaard op een vrijdag zodat u zaterdag de zending terug in ontvangst kan nemen. Wilt u liever dat we op een andere dag uw zending terugsturen, bijvoorbeeld naar uw werkadres dan is dat ook geen probleem.
  4. Vergoeden jullie soms geen verzendkosten ?
    In zeldzame gevallen zijn de retour kosten voor de klant. Stuurt u producten op met een pincode, icloud lock, kapotte producten of producten die extreem afwijken van de door u opgegeven beschrijving dan brengen wij 7 euro kosten in rekening voor de retour zending. We doen dit alleen om misbruik van onze service te voorkomen.
  5. Waarom gebruiken jullie geen handig antwoord nummer? ?
    Voor uw veiligheid. Mocht uw pakketje om wat voor reden zoek raken is deze altijd verzekerd gelijk aan het verkoop bedrag en krijgt u alsnog uitbetaald. Als u een iPhone verkoopt met een waarde van 400 EUR en er gaat wat mis dan weten wij zeker dat u erg blij bent dat het pakje verzekerd is verstuurd. Antwoord nummers zijn doorgaans niet verzekerd of maximaal tot een waarde van 50 EUR
  6. Is er een limiet aan producten wat verkocht kan worden aan Sobby?
    Particulieren mogen maximaal per verkoop 5 producten versturen. Wilt u meer sturen neem dan even contact met ons op. Ook voor bedrijven die partijen iPhones of iPads willen verkopen vragen wij ons even te contacteren.
  7. Hoe werkt het verzenden van mijn goederen ?
    In het kort. U maakt uw pakketje klaar voor verzending door deze stevig te verpakken. U print vervolgens onze verzendlabels uit, plakt deze op uw pakje en biedt deze aan op een postkantoor bij u in de buurt. U krijgt dan van de Postbank medewerker een bewijs van de verzending mee. U dient deze goed te bewaren. Duidelijke instructies voor verzending krijgt u ook in de bevestigingsmail die u krijgt na verkoop van uw goederen.
  8. Kan ik vanuit buitenland ook gratis verzenden ?
    Onze voorgefrankeerde labels werken alleen in Nederland. Woont u net buiten de grens en brengt u de zending binnen op een Nederlands postkantoor dan is dat geen probleem. Anderzijds dient u zelf de verzendkosten te betalen. We kunnen u wel wat extra uitbetalen om u hierin tegemoet te komen. Neem hiervoor even contact met ons op!
  9. Hoe snel kan ik worden uitbetaald? ?
    Zodra u de verzending verstuurt is deze over het algemeen de volgende werkdag bij ons geleverd. Wij doen dan binnen 1 werkdag de betaling aan u overmaken.
  10. Kan ik mijn product terugkopen als ik spijt krijg van de verkoop ?
    Op zich is dat geen probleem. We sturen het product gratis retour en storten netjes uw geld terug. Alleen kan het natuurlijk wel zo zijn dat uw product door ons alweer is doorverkocht. In dat geval is het niet meer mogelijk uw eigen product terug te ontvangen.
  11. Sturen jullie pakketjes weleens terug ?
    In het geval dat de door u opgegeven beschrijving sterk afwijkt van de verzonden goederen dan sturen wij uw zending op onze kosten terug. In de regel gebeurt dit zelden. En als het gebeurt is er meestal duidelijk opzet in het spel. Het is uw verantwoordelijkheid correct en naar waarheid uw goederen te beschrijven alvorens deze aan ons te verkopen. Al betalen wij alle gemaakte verzendkosten zodat het onze klanten niks kost vragen wij u vriendelijk eerlijk uw objecten te beoordelen alvorens aan ons te verkopen. Al staat service en veiligheid bij ons op nr1 vinden wij het niet fijn als hier misbruik van wordt gemaakt. Stuurt u ons producten op waar een pincode of iCloud lock op staat die u niet meer weet dan wordt uw toestel aan u teruggestuurd echter dient u in dit geval dan zelf de verzendkosten te betalen.
  12. Wat kan ik doen met de couponcodes die jullie bieden ?
    Als u bij Sobby uw oude iDevice verkoopt krijgt u buiten geld ook een couponcode ter waarde van €20 die u kan gebruiken voor aankoop van een iPhone, iPad of Macbook in onze winkel. De couponcodes kunt u per verkocht product 1 maal gebruiken. Verkoopt u 2 producten aan Sobby dan krijgt u ook 2 couponcodes ter waarde van €20. De couponcodes zijn niet te combineren en gelden niet voor aanbiedingen onder de €100

Terug

Hoofdpagina
Bel ons 

U kunt ons bereiken op

+31(0)114-850745

Doordeweeks binnen van 12:00 tot 16:00

Mail ons

Neem contact met ons op

info@sobby.nl

Doordeweeks binnen enkele uren tot maximaal 1 dag een antwoord terug

Winkel adres & openingstijden

Bezoek onze winkel

Gentsestraat 48
4561EK
Hulst, Zeeland.


Openingstijden:

7/7 van 12:00 tot 17:30

winkelwagen
iPhone verkopen

MENU